Niezależnie od tematu rozmowy, jednak wciąż największy wpływ na dodzwanialność ma numer, którym się zaprezentujemy lub jego brak. W zarządzaniu numerem prezentowanym (inaczej numer A), wyodrębniamy trzy główne sposoby realizacji połączeń:
Przeważnie są to kampanie, w których numer jest powiązany z daną marką, produktem, działaniem. Odbiorcy, gdy widzą konkretny numer zapamiętują go. Dzięki temu przy kolejnej próbie kontaktu odbiorca chętniej odbiera telefon, bo wie z kim rozmawia. Zwykle, gdy wiemy kto do nas dzwoni, możemy się tez domyślić w jakiej sprawie. W przypadku jeśli odbiorca skojarzy numer negatywnie, szansa na odebranie połączenia od tego samego numeru, który kilkukrotnie już do niego dzwonił i próbował mu sprzedać niepotrzebne rzeczy, jest nikła, a równa się 0.
Coraz mniej popularne rozwiązanie przez wzgląd na niechęć odbiorców do odbierania połączeń bez prezentacji numeru. Sam brak prezentacji jest kojarzony negatywnie, co zmniejsza prawdopodobieństwo odebrania połączenia i generuje wiele prób połączeń ze statusem „nieodebrany” lub „odrzucony”.
W tym wypadku magia polega na tym co, i jak się zaprezentuje odbiorcy połączenia. Konkretne akcje wymagają odpowiednich działań z logikami, jak numery mają być zmieniane (jak np. dopasowywanie numeru stacjonarnego do zamieszkania odbiorcy; dopasowywanie numeru z wybranych stref numeracyjnych; skrajnie różne numery komórkowe). Same logiki powinny być budowane w oparciu o specyfikę kampanii (czy jest to sprzedaż jednego produktu, ankiety, działania windykacyjne), bo nie ma identycznych kampanii, a najmniejszy szczegół może znacząco podnieść dodzwanialność.
Nie ma jednej reguły, która zdradzi złoty środek, aby dodzwanialność była na poziomie 100%. Nie ma wzorów, aby dopasować poszczególne kampanie do sposobu zarządzania numerem. Każdorazowo planowanie kampanii powinno być rozszerzone o analizę sposobu prezentacji względem odbiorców. Z mojej perspektywy, w większości przypadków największą stopą dodzwanialności charakteryzują się kampanie z rotacją numerami. Dowiedz się więcej na http://skomunikowani.pl/pl/obsluga-klienta/60-rotacja-rotatory-zmienny-numer-a
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET